Image

Dowiesz się, co zrobić, aby twoje zapytania o projekt i wysłane wyceny nie zostawały bez odpowiedzi!

Zdobądź Nowych Klientów, Dzięki Skutecznym Ofertom i Dobremu Procesowi Sprzedaży

Budowanie Oferty i Sprzedaż w branży projektowej

Wykupuję dostęp!
Dowiedz się więcej
Wykupuję dostęp!

Zdobądź Nowych Klientów, Dzięki Skutecznym Ofertom i Dobremu Procesowi Sprzedaży

Wróć do podstaw!
No bo cóż z tego, że robisz lepsze hamburgery, niż McDonalds?

Tematy, o których nie mówią nam na studiach,
a są piekielnie ważne, aby zwiększać efektywność twojej pracy, podnosić ceny i zarabiać więcej.

Stwórz ofertę. Wyróżnij się. Sprzedawaj.
O tym właśnie jest ten kurs!

Stworzenie dobrej oferty to fundament biznesu. Cóż z tego, że masz świetne portfolio? Jak z tymi burgerami czy innymi produktami i usługami, które zna każdy z nas - to nie jest najważniejsze. Idealny produkt nie sprawi, że Twój biznes będzie się rozwijał. Niestety.
Żeby sprzedawać, potrzebujesz dobrej oferty. Dobra oferta powinna mieć w sobie wiele elementów, od brandingu (czym się wyróżniam, czemu to mnie warto wybrać?), przez mocną analizę konkurencji, aż po budowanie oferty czy procesu sprzedaży.

Takiej oferty nie robi się w 5 minut. Ałć?

Tematy, o których nie mówią nam na studiach,
a są piekielnie ważne, aby zwiększać efektywność twojej pracy, podnosić ceny i zarabiać więcej.

są w takim momencie kariery i biznesu, że wiedzą, że coś jest nie tak i chcą to zmienić,

nie mają dobrze przepracowanego brandingu: nie wiedzą, w czym są lepsi od konkurencji, ani jak to komunikować swoim klientom,

nie wiedzą, jak sprzedawać i czują, że nie potrafią tego robić. Sprzedaż jawi im się jak akwizycja, nie chcą pukać od drzwi do drzwi.

otrzymują zapytania i telefony o ofertę, ale po jej przesłaniu, ich maile pozostają bez odpowiedzi. Czują, że prześciga ich konkurencja.

wciąż obniżają swoje ceny i myślą, że promocje i rabaty to jedyny sposób, żeby złapać klienta.

wydają dużo pieniędzy na reklamę, ale konwersja jest znikoma.

Kurs Budowania Oferty i Sprzedaży jest przeznaczony dla osób, które:

Dagmara Drozd-Piwnicka

Z wykształcenia architekt wnętrz z międzynarodowym doświadczeniem, będąca wice-mistrzynią świata dwukrotną mistrzynią europy w BJJ, która uczy na bazie swoich doświadczeń tego, jak walczyć o sukces w biznesie.

Od ponad dekady w branży projektowej, rynek polski i norweski. Blisko 10 lat związana z rozwojem osobistym. Od blisko trzech lat tworzy szkolenia biznesowe dla branży projektowej. Obecnie pogłębia swoje kompetencje biznesowe i zarządcze na prestiżowych studiach MBA.

Krzysztof Hillar

Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i skutecznych mówców ostatnich lat - z unikalną umiejętnością sprzedaży prosto ze sceny.

Pomógł tysiącom indywidualnych osób i firm. Promuje unikalne podejście i narzędzia, które dają przewagę na rynku. I w tym, co robi, jest ogromnie skuteczny.

Tematy, o których nie mówią nam na studiach,
a są piekielnie ważne, aby zwiększać efektywność twojej pracy, podnosić ceny i zarabiać więcej.

Co zawiera kurs?

To nie jest kurs „do odsłuchania”. Krok po kroku pokażemy Ci, jak badać potrzeby, tworzyć ofertę i ją prezentować. Tak - również na Twoim, konkretnym przykładzie. Tak, również w odniesieniu do Twoich celów. I do Twojej strony www!

7-tygodniowy program

Czy wiesz, co jest ważne dla Twojego klienta? Jak Twoja usługa rozwiązuje jego problemy? Za co jest w stanie zapłacić więcej, a co go nie interesuje? Znajdziemy Twojego klienta idealnego i skierujemy do niego ofertę.

Twoja grupa docelowa

O czym mówi Twojemu klientowi? O czym nie mówi, a powinna to robić? Jak wygląda strona główna, jak wygląda oferta? Zmienimy Twoją wizytówkę w (d)opracowane narzędzie - w stronę sprzedażową, która konwertuje i zarabia. 24/h na dobę.

Twoja strona internetowa

To nie jest kurs ogólny. To program stworzony dla branży architektów przez architektów. Z uwzględnieniem naszych (tak!) problemów i tylko tych wyzwań, z którymi codziennie się mierzymy.

Szkolenie (TYLKO) dla branży projektowej

Tematy, o których nie mówią nam na studiach,
a są piekielnie ważne, aby zwiększać efektywność twojej pracy, podnosić ceny i zarabiać więcej.

To nie jest teoria. To kurs nie tylko pełen wiedzy, ale i informacji zwrotnej - do Ciebie, do Twojego biznesu. To ten lot ptaka, to otwarcie pewnych drzwiczek w myśleniu, które mogą dać nowe spojrzenie i przełom. To podłoże, z którego może wyrosnąć wszystko: nowe podejście, nowa oferta i nowa jakość Twojej firmy.

Nie na skróty, bez schematów i szybkich pigułek na wszystkie problemy. Przejdź ze mną tę ścieżkę.

ImageImageImage

MODUŁ 3: 9 NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW PODCZAS TWORZENIA OFERTY1
Lekcja 6: Oferta handlowa pozbawiona języka korzyści i skupiona głównie na „MY” / „O NAS”/ „NASZE BIURO”…

Zobacz przykładową lekcję:

Click to play video

Tematy, o których nie mówią nam na studiach,
a są piekielnie ważne, aby zwiększać efektywność twojej pracy, podnosić ceny i zarabiać więcej.

Kiedy na swojej stronie mówisz klientowi cały czas TYLKO o sobie.
Nawet w towarzystwie nie wypada, prawda? ;)

Tematy, o których nie mówią nam na studiach,
a są piekielnie ważne, aby zwiększać efektywność twojej pracy, podnosić ceny i zarabiać więcej.

Ten kurs stworzyłam, widząc, jak często spędzamy mnóstwo czasu, dopieszczając ofertę, na którą klienci nawet nie odpowiadają. Razem z Krzysztofem Hillarem i 30 innymi kursantami przepracowaliśmy ten temat wzdłuż i wszerz. I dajemy Ci go na tacy :)

Nie wierzę w oferty instant. Ten kurs to nie jest gotowe rozwiązanie, które zadziała u każdego architekta. Dlaczego? Bo takie oferty nie istnieją.

To szkolenie stworzone dla całej branży projektowej. Wnętrza, ogrody, inne przestrzenie? To kurs, w którym rozwijamy umiejętności biznesowe, a nie projektowe. Zapraszam!

Dlaczego właśnie ten kurs?

Wybierz swój pakiet!

Zwiększ konkurencyjność w branży projektowej i zacznij zarabiać więcej!

KURS

Budowanie Oferty i Sprzedaży

997 zł

brutto

810,57 zł netto

  • 7-tygodniowy program
  • Grupa wspólnej pracy na FB, gdzie poznasz i wymienisz doświadczenia z innymi architektami z branży
  • Analiza Twojej pracy przez Ekspertów
  • Dostęp do szkolenia online 24/7

1298,37 zł netto

Budowanie Oferty i Sprzedaży (1247 pln)
+
Marka Osobista w branży projektowej (897 pln)

Dołącz teraz!

brutto

1597 zł

Otrzymujesz wszystko to, co jest dostępne w kursie "Budowanie Oferty i Sprzedaż", a także kurs Marki Osobistej, a w nim:

Image
Dołącz teraz!

PAKIET 2 KURSÓW

  • Baza kontaktów i usług
  • Program w formie audio
  • Biblioteczka architekta

Bonusy

  • 5-tygodniowy program Budowania Marki Osobistej
  • Dostęp do kursu nagranego na podstawie spotkań
  • Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
  • Dostęp do materiałów 24/7

Bonusy

  • Moduł Bonusowy dotyczący Marketingu w branży projektowej
  • Program w formie audio
  • Materiały PDF

Skupimy się na praktycznych aspektach tworzenia marki osobistej na przykładzie architekta wnętrz. Omówimy, jak budować rozpoznawalność i reputację w branży projektowej, jakie kroki podjąć, aby zyskać zaufanie klientów, oraz jak efektywnie promować swoje usługi. Przeanalizujemy techniki obsługi sytuacji kryzysowych wizerunku osobistego.

2144 zł

1247 zł

Wybierz swój pakiet!

Zwiększ konkurencyjność w branży projektowej i zacznij zarabiać więcej!

KURS

Budowanie Oferty i Sprzedaży

997 zł

brutto

810,57 zł netto

  • 7-tygodniowy program
  • Grupa wspólnej pracy na FB, gdzie poznasz i wymienisz doświadczenia z innymi architektami z branży
  • Analiza Twojej pracy przez Ekspertów
  • Dostęp do szkolenia online 24/7

Dołącz teraz!
  • Baza kontaktów i usług
  • Program w formie audio
  • Biblioteczka architekta

Bonusy

1247 zł

  • 7-tygodniowy program
  • Grupa wspólnej pracy na FB, gdzie poznasz i wymienisz doświadczenia z innymi architektami z branży
  • Analiza Twojej pracy przez Ekspertów
  • Dostęp do szkolenia online 24/7

  • Baza kontaktów i usług
  • Program w formie audio
  • Biblioteczka architekta

Bonusy

PAKIET 2 KURSÓW

Budowanie Oferty i Sprzedaży (1247 pln)
+
Marka Osobista w branży projektowej (897 pln)

2144 zł

1597 zł

1298,37 zł netto

brutto

Dołącz teraz!
Image

Kurs Budowanie Oferty i Sprzedaży

  • 5-tygodniowy program Budowania Marki Osobistej
  • Dostęp do kursu nagranego na podstawie spotkań
  • Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
  • Dostęp do materiałów 24/7

Bonusy

  • Moduł Bonusowy dotyczący Marketingu w branży projektowej
  • Program w formie audio
  • Materiały PDF

Skupimy się na praktycznych aspektach tworzenia marki osobistej na przykładzie architekta wnętrz. Omówimy, jak budować rozpoznawalność i reputację w branży projektowej, jakie kroki podjąć, aby zyskać zaufanie klientów, oraz jak efektywnie promować swoje usługi. Przeanalizujemy techniki obsługi sytuacji kryzysowych wizerunku osobistego.

Kurs Marka Osobista w Branży Projektowej

Zwrócimy Ci 100% Twojej wpłaty.

Nic Nie Ryzykujesz!

Masz 30 dni na zwrot od daty zakupu.

Jeżeli z jakichś powodów program jednak nie będzie dla Ciebie odpowiedni, to wystarczy, że napiszesz na adres kontakt@biznesarchitekta.pl

Jak wygląda kurs?

Otrzymasz dostęp do nagrań szkoleniowych dostępnych na platformie. Poprzez te materiały, zdobędziesz solidne fundamenty do stworzenia oferty, której Twoi klienci nie będą w stanie odrzucić.

Click to play video
Image
Click to play video

Jak wygląda kurs?

Otrzymasz dostęp do nagrań szkoleniowych dostępnych na platformie. Poprzez te materiały, zdobędziesz solidne fundamenty do stworzenia oferty, której Twoi klienci nie będą w stanie odrzucić.

1. POZNAJ PLAN SZKOLENIA
BUDOWANIE OFERTY I SPRZEDAŻY

Moduł 1: Wprowadzenie

  • Powitanie.
  • Plan kursu.
  • Efekt końcowy.
  • Wymagania.
  • Jak studiować?
  • Zadanie domowe.

Moduł 2: Idealny klient- definiowanie potrzeb

  • Powitanie.
  • Klient idealny- jakie ma problemy?
  • 6 potrzeb klienta.
  • 5P - Komu pomagam? Jakie problemy rozwiązuję? Jakie rezultaty przynoszę? W jaki sposób pomagam? Przedstaw się!
  • Nisza. Kierowanie oferty do wszystkich, to kierowanie jej do nikogo.
  • Stwórz dokument z problemami Twoich klientów.
  • Lista obiekcji. Wyprzedź klienta w rozwiewaniu obiekcji, zanim się pojawią.
  • Zadanie domowe.

Moduł 3: 9 najczęstszych błędów podczas tworzenia oferty

  • Powitanie.
  • Brak zdefiniowania, kim jest Twój idealny klient, z kim chcesz pracować.
  • Oferta i proces tak, jak robią to inne biura.
  • Konkurowanie ceną. Cena vs wartość.
  • Nie inwestujesz czasu w proces sprzedaży.
  • Kopiuj wklej- i do wszystkich leci taka sama oferta.
  • Oferta handlowa pozbawiona języka korzyści i skupiona głownie na "My"/ "o Nas"/ "Nasze biuro".
  • Brak otwartości na negocjacje.
  • Referencje, a właściwie ich brak.
  • Zadanie domowe.

Moduł 4: Strona internetowa i zakładka 'oferta'

  • Powitanie.
  • Co warto zawrzeć na stronie internetowej?
  • Blog- czy jest potrzebny?Lekcja 4: Obiekcje- FAQ + BONUS
  • Referencje - jak je pozyskać? + BONUS
  • Cennik na stronie - czy podawać zakres cenowy na stronie?
  • Przykładowe strony internetowe i ciekawe elementy.
  • Zadanie domowe.

Moduł 5: Indywidualna oferta dla klienta

  • Powitanie.
  • Co powinno znaleźć się w naszej ofercie?
  • Podsumowanie rozmowy nt. projektu.L
  • Jak pokazać proces współpracy i pakiety.
  • Harmonogram, terminy, ważne informacje.
  • O mnie- w jaki sposób pisać o sobie?
  • Gwarancja satysfakcji.
  • W jaki sposób zachęcić do podjęcia decyzji?
  • Przykładowy schemat oferty- PDF.
  • Zadanie domowe.

Moduł 6: Proces zakupu i sprzedaż

  • Powitanie.
  • 3 kategorie produktów i usług za które warto płacić.
  • Jak wygląda proces zakupu?
  • Co sprawia, że ludzie chcą z Tobą pracować?
  • Przygotowałaś ofertę i co dalej?
  • Co zrobić, kiedy nie dostajemy odpowiedzi?
  • Techniki zamykania sprzedaży.
  • Zbijanie obiekcji.
  • Zadanie domowe.

Moduł 7: Zakończenie warsztatów- co dalej?

  • Co dalej- grupa.
  • Co dalej- współpraca.
  • Co dalej- certyfikacja.
  • Bonusy.
  • Zadanie domowe i zakończenie kursu.

2. POZNAJ PLAN SZKOLENIA
MARKA OSOBISTA

Moduł 1: Po co mi marka osobista i jak zacząć?

  • Czym jest marka osobista?
  • Dlaczego marka w branży projektowej jest tak ważna?
  • Obiekcje, syndrom oszusta i inne powody, dlaczego miałbyś nie zacząć.
  • Czy budowę marki powinieneś zacząć od sprzedaży?
  • Jak stać się liderem własnej przestrzeni na rynku i jak zbudować solidną markę

Moduł 2: Analiza, rynek, konkurencja i Ty!

  • Czy wiesz, jak inni postrzegają Ciebie i Twoją markę?
  • Kto jest Twoją konkurencją?Rozpoznanie konkurencji – zbieranie argumentów dla klientów
  • Kim jest Twój klient idealny DZIŚ?
  • Jaką masz strategię na budowanie swojej marki i dlaczego nie będziesz influencerem?
  • W jakim biznesie jesteś? Czy na pewno tym, co sprzedajesz, jest projekt?

Moduł 3: Rozpoznawalność, reputacja i pożądanie.

  • W jaki sposób możesz zbudować swoją reputację w branży?
  • Jak zaistnieć, kiedy startujesz od zera?
  • Test, aby sprawdzić, czy jesteś rozpoznawalną marką.
  • Wyróżnij się albo zgiń!Strategia błękitnego oceanu.
  • W jaki sposób zbudować własną przestrzeń na rynku pełnym świetnych architektów?
  • Sztuka przekonywania i wywierania wpływu.

Moduł 4: Przestrzeń publiczna - show must go on!

  • Jak ułożyć wiedzę, aby warto było ją podać innym?
  • Jak i czym się wyróżnić na scenie online-offline?
  • Jak zaangażować słuchaczy, aby utrzymać ich uwagę?
  • W jaki sposób zarządzać swoim stanem, stresem, emocjami i strachem?
  • Jedna rzecz, która popycha ludzi do działania lub braku działania.
  • Jak za 0zł sprawdzić jakie tematy są dziś pożądane?
  • Siła historii i które warto opowiadać.
  • Scenariusz, dzięki któremu Twoja historia nabierze ogromnej wartości dla publiczności.

Moduł 5: Kryzys marki osobistej

  • Krytyka prędzej czy później się pojawi - jak sobie z nią radzić i zarządzać krytykantami?
  • Konkurencja - działaj szybciej, niż są w stanie Cię kopiować.
  • Jak możesz zrujnować wizerunek firmy i wartość projektów?
  • Efekt aureoli - czy jedno potknięcie rzutuje na cały Twój wizerunek?
  • Przykłady dobrych i kiepskich relacji z klientem.

Mini Kurs Marketing (BONUS)

  • 8 punktów do stworzenia Twojej strategii marketingowej.
  • 3 etapy gotowości do zakupu przez klienta.
  • Jak zbudować markę poprzez działania marketingowe?
  • Skalowanie wyników poprzez płatną reklamę.
  • Jak przeprowadzić płatną konsultację i jaki schemat powinna mieć, aby zbadać potrzeby Twoich klientów?

Sprawdź opinie o kursie Budowania Oferty i Sprzedaży

ImageImageImageImage
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage
ImageImageImageImage

Jak długo mam dostęp do tego programu online?

Teoretycznie dostęp do programu jest na 3 lata od daty zakupu, a praktycznie możesz korzystać z materiałów tak długo jak tylko działa Biznes Architekta.


Co w przypadku, gdy będę miał pytania do przerabianych modułów?
Otrzymasz nie tylko dostęp do materiałów wideo, lecz także zaproszę Cię do zamkniętej grupy na Facebooku integrującej społeczność kursantów. W jej obrębie będę służył pomocą w przypadku jakichkolwiek pytań.


Co, jeśli nie jestem zadowolony z programu?

Jeśli uznasz, że ten program nie jest dla Ciebie i nie chcesz go z nami tworzyć, możesz zgłosić się o zwrot pieniędzy. Po prostu napisz na kontakt@biznesarchitekta.pl, a zwrócimy Ci 100% wpłaconej kwoty.


Potrzebuję fakturę. Czy ją dostanę?

Tak. System jest zintegrowany z platformą do płatności i z usługą iFirma, która wyśle Ci na maila fakturę po zakupie kursu.


Co, jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?

Napisz na adres e-mail: kontakt@biznesarchitekta.pl

Czy mogę dokonać zakupu kursu na raty?
Tak. Poniżej znajdziesz wideo, na którym krok po kroku pomagamy Ci przejść przez proces zakupów ratalnych:

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA!

Nie ma gotowych rozwiązań. Są sprawdzone sposoby.

Nawet najlepsza reklama nie przyniesie rezultatów, jeśli Twój biznes ma kiepską ofertę. Nie marnuj czasu, nerwów, budżetu. Wróć do podstaw. Czekamy na Ciebie!

Wykupuję dostęp!

Copyright 2023 Aleppo Sp. z o.o.™. Wszelkie prawa zastrzeżone